PYTHA – program do projektowania i produkcji mebli.

PYTHA – program do projektowania i produkcji mebli.

Aby proces projektowania oraz produkcji mebli przebiegł możliwie jak najsprawniej, a wytwarzane produkty odznaczały się znakomitą jakością wykonania, konieczne jest zastosowanie nowoczesnego oprogramowania komputerowego. Pozwoli on na stworzenie modelu mebla w technologii 3D, pomoże w dokładnym zwymiarowaniu poszczególnych elementów, a także zdecydowanie przyspieszy proces realizacji zleceń, co w ostatecznym rozrachunku przełoży się na zadowolenie klientów z wykonanej usługi.

PYTHA Meble – rozbudowane funkcje systemu

Oprogramowanie PYTHA Meble jest jednym z nielicznych, które oferuje tak szeroki zakres funkcji. Jest to klasyczny system 3D-CAD, za pomocą którego można budować projekty złożone zarówno z pojedynczych części, jak i większej liczby podzespołów i elementów składowych. Dzięki rozbudowanemu systemowi, oprogramowanie pozwala na wygodne importowanie plików, co sprawia, że można bardzo szybko otrzymać dostęp na przykład do elementów swoich podwykonawców.

Wygodna prezentacja

Program PYTHA Meble zapewnia możliwość stworzenia projektu konkretnego pomieszczenia, w którym znajdować się będą zamówione przez klienta meble. Pozwoli to na opracowanie interaktywnej prezentacji, dzięki której zamawiający będzie mógł zobaczyć swój przyszły pokój lub kuchnię i na tym etapie nanieść ewentualne poprawki. Za pomocą kilku kliknięć można zmienić kolor frontów mebli, przez co istnieje możliwość bardzo precyzyjnego dostosowania się do oczekiwań klienta.

PYTHA Meble jest niezwykle intuicyjnym programem, dlatego żaden z pracowników nie będzie miał problemów z jego sprawną obsługą. W bardzo łatwy sposób można przekształcić stworzony projekt 3D lub 2D w gotowy program na maszyny CNC. Główne zalety programu PYTHA Meble to niezwykle łatwe użytkowanie, precyzyjne i nieograniczone opcje konstruowania, wysoki realizm tworzonych prezentacji, możliwość generowania dokumentacji zbiorczej, a także automatyczne generowanie raportów, jak na przykład listy potrzebnych elementów, materiałówki czy też etykiet.