Wsparcie Techniczne
W ramach naszej działalności, prowadzimy nie tylko prace związane z pisaniem programów oraz szkoleniami. Dbamy o dobre zrozumienie działania programu oraz jesteśmy do dyspozycji w razie pojawienia się jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z naszymi produktami. Po zakupie programu Klient nie pozostaje sam – nasza obsługa jest kompleksowa, toteż nie dopuścimy do sytuacji, w której Klienci, którzy zaufali naszym usługom i zakupili nasze produkty, zostaną bez jakiegokolwiek wsparcia.
Pomoc – CNC Software
Oferujemy wsparcie online dla Klientów pracujących na naszych programach. Dzięki temu, zarówno Wy, nasi Klienci, jak i my, możemy zadziałać szybko i zaoszczędzić czas – porady i wskazówki mogą zostać udzielone niemal natychmiastowo! Wsparcie prowadzone jest przez naszych wdrożeniowców telefonicznie lub internetowo. Pozwala to na ekspresowe załatwienie sprawy, rozwianie wątpliwości czy też pomoc techniczną.
Osobista pomoc z CNC Software
Często w sytuacji, w której chcemy zadzwonić do firmy w celu dopytania o produkt, weryfikacji czy uzyskania wsparcia, jesteśmy zmuszeni, aby dzwonić na telefon ogólny, następnie czekamy na połączenie z odpowiednią osobą. Niejednokrotnie konieczne jest, aby porozmawiać z kilkoma specjalistami, zanim dotrzemy do tej osoby, która rzeczywiście pomoże nam z naszym problemem. U nas jednak sprawa wygląda inaczej. Każdy z Klientów CNC Software posiada bezpośrednie dane kontaktowe do osoby, która zajmowała się wdrażaniem czy szkoleniem z zakresu programu. Dzięki temu, możliwe jest porozmawianie i uzyskanie wsparcia bezpośrednio od osoby, która doskonale zna naszą sytuację i orientuje się w niej najlepiej.
Wsparcie w zakresie oprogramowania CNC
Używanie naszego software’u nie powinno sprawiać większych problemów. Nasze oprogramowania wykonujemy ze starannością oraz dokładnością. Jesteśmy pewni, że ich stosowanie nie będzie przynosiło większych trudności.
Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek problemy, wątpliwości, czy inne sprawy wymagające weryfikacji lub potwierdzenia, zapraszamy do kontaktu z osobą z CNC Software, która wdrażała program lub prowadziła szkolenie. Jesteśmy pewni, że szybko rozwieje ona jakiekolwiek wątpliwości.
Rodzaje pomocy
Jak już wspomnieliśmy, w ramach usług oferowanych przez CNC Software, możliwe jest uzyskanie wsparcia, zarówno przez telefon, jak i Internet. Nasi Klienci mogą się z nami kontaktować w zakresie programów:
♦ COBUS WOP / NCAD / NESTING / DRZWI / OKNA / SCHODY
- – pomoc online (przez Internet),
- – wsparcie telefoniczne,
♦ PYTHA MEBLE / TARGI / ARCHITEKTURA
- – pomoc online (przez Internet),
- – wsparcie telefoniczne,
Chcemy, aby nasi Klienci czuli, że nasze wsparcie nie kończy się wraz z ich przejściem szkolenia bądź też przekazaniem programu do firmy. W ramach naszych działań ogromną wagę przykładamy do satysfakcji związanej z korzystaniem naszych usług – stąd też zachęcamy do kontaktu w jakiejkolwiek sprawie.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia od CNC Software lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie swojego produktu, prosimy o kontakt.
Przydatne linki:
COBUS NCAD
Pobierz dodatkowe informacje
PREZENTACJA
Umów się na
prezentację już dziś
COBUS WOP
Zobacz również
inne programy
COBUS NESTING
Zobacz również
inne programy